21 januari, 2010

uuuuuuut ur min kropp

har just svalt fyra laxeringstabletter och tänker jobba hemifrån imorgon samtidigt som jag bajsar ut all jävla skit. alla kalorier kommer att vara upptagna av systemet men jag behöver i varje fall inte ha kvar dem i kroppen. undrar hur ont det kommer att göra...undrar hur natten kommer att bli...
hahaha, när jag var tretton så var planen (som jag verkligen trodde på, jag hade liksom inga anledningar att inte tro på den) att jag skulle gifta mig vid 21 och få barn vid 23. planen flyttades fram till 23 och 25, till 25 och 27 ju äldre jag blev och hur overkligt det verkade, även fast jag alltid haft seriösa förhållanden. nu är jag 31, going on 32, är i ett fyraårigt förhållande som inte leder någonvart med en fem år yngre pojke, och har bulimi. det var ju jag tänkte mig att livet skulle bli! alldeles, alldeles...underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar