16 januari, 2010

är jag onormal eller vad är grejen?

nu känner jag mig så jädrans dålig och onormal. tänkte att den populäraste lchf-frukosten bacon och äggröra skulle göra mig jättemätt och belåten, men nej. jag förstår inte, vad är det för fel på mig? det känns som att jag töjer ut magsäcken eftersom jag åt ganska lite innan jag började med detta.
åt ett halvt paket bacon, en plommontomat och gjorde äggröra av två ägg och smör. 45 minuter senare så var jag tvungen att äta en babybel-ost samt några ostskivor med smör. jag som inte ätit smör på smörgås på år.
jag kan helt enkelt inte lita på mina mättnadssignaler efter all hetsätning, jag vill ju helst vara turbomätt med illamåendet nära förestående (alltså, jag vill inte må illa, jag vill bara känna känslan av att vara riktigt, riktigt, riktigt mätt).
nu vill jag ju inte äta lunch under dagen eftersom jag känner mig så karaktärslös. å, jag blir tokig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar