18 februari, 2010

å

har börjat komma igång så smått med träningen igen och det är så skönt. från att ha tränat minst fyra gånger i veckan förut och vardagsmotionerat hårt alla dagar till en höst och vinter med nästan ingen träning alls. hypotyreosmigränen satte stopp för träningen i höstas, sedan gick jag in i en ond cirkel med hypon tillsammans med bulimin/BED:n och jag kom ingen vart.

den här veckan har jag än så länge kört två pass body combat (jag älskart verkligen. tep och jiahwa är så vansinnigt bra.) och ett pumppass. försöker få in ett till pass den här veckan men märker att jag är snabbt där igen - mer, mer, mer, det är aldrig tillräckligt bra. men jag försöker. jag försöker.

2 kommentarer:

  1. Ha ha! Ok din lögnare ;)
    Skriver ju själv inte ut någon månad eller datum jag är född alls så...
    Vill inte avslöja för mycket av min identitet...

    Bra att du försöker, jag håller verligen tummarna för att du ska kunnahålla träningen på en normal nivå.

    SvaraRadera
  2. Du kanske inte heter Erica på riktigt heller då?
    Jag har funderat på att skaffa mig Alias, Tankar blir lite löjligt liksom ;)

    SvaraRadera