21 december, 2009

jag kan inte sluta äta. jag trycker i mig onyttigheter som om det inte fanns någon morgondag och jag vet inte hur jag ska kunna ta mig ur den här negativa spiralen. jag har klarat det förut men nu känns det som att allt hopp är ute. jag blir bara större och större eftersom jag inte ens orkar kompensationsträna. jag måste lära mig att kräkas efteråt.
har fått tid på stockholms centrum för ätstörningar i januari och ber till gud att det ska vara början på slutet på min hetsätning. jag orkar inte längre. jag hatar mig själv. har sådan ångest inför julen. har enorm ångest inför att träffa min släkt när jag ser ut så här. jag vill inte träffa någon, vill bara ligge inne med mjukisbyxor eftersom det är det enda jag får plats i numera. jag är en dålig människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar